Tycka och tänka och snacka lite skit

Måste bara vara lite finlandssvensk o säja: Vitsi vilken kiva dag!
Skolan gick ovanligt snabbt för att vara en onsdag. Efter skolan så for vi till jojjo o fick skjuts till stan. Först så åt vi på subway, nam, hade så längtat efter att äta där! Sedan kollade vi i butiker och såå. Skönt att chilla, se på snygga människor (haha!), snacka lite skit o helt kunna säja vad man tycker o tänker o inte bry sej så mycket. Sedan blev de fika på arnolds o sedan for vi till gina tricot o sen citymarket. Vi hade tänkt ta sista bussen men missade den! Som tur var kunde min pappa hämta oss. Sedan var jag hos jojjo på kvällen. Efteråt gick jag hem i regnet o blev våt men det gör mej faktiskt ingenting, det har varit en underbar dag!
Bilder, enjoy!


subway




inne i provrummet




fika!


mitt köp blev ett par tygskor från lindex, 19.95 e tror jag de kostade.


//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0