Cip Cap

I skolan övade vi också idag 4 lektioner på medleyt, sedan en lektion matte o sista lektionen planerade vår klass en grej. Sedan så for jag o jojjo med bussen till stan. Tillsammans sökte vi efter avslutningsskor till mej. Hittade nog många fina par skor men grejen e den att jag har oftast för smal fot till skorna så då hålls inte skon på då man går...men efter lite letande så hittade jag de perfekta skorna! Sedan for vi en sväng till H&M o där kom några saker också med. Efter att vi gått runt på stan så for jag till jojjo för att mysa.
Här kommer dagens köp:


svart tubtopp från h&m, ca. 7e


grå klänning, h&m, ca. 7e


solbrillor, h&m, 5e


mina avslutningsskor från Cip Cap, 60e

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0