my eyeballs stuck on replay

Jag var med mamma till stan idag men jag hittade inget annat än ett par vanliga svarta ballerina skor för 12 euro. Imorgon så ska jag på inträdesprov till YA frisör (nej jag ska inte dit utan jag ska bara gå o kolla hur de är på ett inträdesprov, så nu är de uppklarat också) jag hade helt glömt bort de så nu får jag bara hoppa i duchen o fara o sova nästa genast eftersom jag ska vara där redan kl 8.00 o så har jag individuell intervju 10.30 så jag kommer nog att hinna till skolan. Sedan efteråt ska jag o emppu till stan, nu måste jag verkligen i duchen o fixa naglarna o goodnight!



/jojjo

Kommentarer
Postat av: sarah

tacktack :) me too! Fast den är nog helt vanlig.. :P

2010-05-12 @ 20:57:51
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0