Onsdagen 5 maj

Jag har tagit över 200 bilder på resan så därför kommer de in mycket bilder, men jag börjar med att berätta om onsdagen. Mycket bilder i detta inlägg, enjoy!


en förväntansfull emppu

Klockan 13 så for vi med buss från skolan. Alla var på gott humör o lite galna. På väg till Åbo gick 7:ornas & 8:ornas buss sönder, polisen o brandkåren kom dit o vi fick fortsätta vår väg. Vi väntade en stund vid terminalen innan vi fick stiga ombord på båten. Alla i vår grupp hann till terminalen. Fina minnen har jag med emma från terminalen, haha! Från Åbo åkte vi med "Isabella" klockan 21. Var med mina vänner o fjantade oss bl. a. på pensionärdansen.


becca


HAHAH! snyggaste bilden från resan!


vi tog en paus vid ABC. Jag o sara åt kycklingpanini


vi märkte att bränslet läckt ut ur bussen


becca&sussi


heidi, sara o simone


glad lotti!


jättegod räksmörgås, nam!


alkoholfria drinks

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0