answer


äntligen funkar internet igen. Filmen igår var skitbra verkligen. Idag var jag hemma på hål o for sedan till tandläkaren o halkade på röven, de tog så himla sjukt så jag höll på att dö, jag slapp knappt upp. Jag hade 2 hål i tänderna o så började de ju bedöva med sina jäkla nålar som jag inte kan tåla, så halva mitt ansikte är ännu helt dött, jag försökte dricka te för en stund men nehej allt rann ner på mej o de var ju inte direkt kallt så de brännde som bara den.
Var just ute på en promenix med hundarna o jag fattar inte hur mycket kläder man kan ha på sej, dubbelvantar, strumpbyxor,mjukisbyxor, topp, huppari, vinterjacka, mössa och huvan över huvudet och mina svarta uggs. Jag kände mej som en eskimo.
Om en timme: butiken med mamma så jag kan äta glass o sitta på datorn o chilla hela kvällen!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0