Dödsrelikerna

Hejsan! Nu är jag pigg efter att ha varit på gymmet ett par timmar och varit i duschen :)

Igårkväll for vi till stan kl. 19 och kollade lite i H&M, jag fastnade för en svart sammetsklänning, borde jag köpa eller inte? Sedan for vi till hesburger och så till Gloria. Det var massor med folk där men vi fick ändå bra platser, tur det. Jag tyckte filmen var bra, de var så dålig humor så de blev bra. En gång blev jag så skraj att godipåsen nästan flög i taket och på slutet var de sorgligt då D**** dog, jag grät nästan. Jag ser mycket fram emot att se sista filmen, jag tror den kommer att bli ännu bättre, för det är där allt händer sedan.



//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0