extra extra

Klockan har hunnit bli 22 redan! Skrev just upp vilka böcker jag behöver till 3:e perioden, kan nog bli dyrt om jag inte får låna. Ska snart fara o fixa något att äta, är hungrig.
Idag kom jag på att jag inte skrivit nå långa inlägg här på bloggen, helt enkelt kanske inte uttryckt mej så mycket här på bloggen, det har blivit mest om vad jag har gjort/vad jag kommer att göra. Eftersom klockan är så mycket och jag orkar inte ikväll så bjuder jag på något extra istället. Jag ska berätta jojjos favorit vits. Själv har jag fått höra den massvis med gånger och jag ser alltid på ansiktsuttrycket när hon kommer att berätta den. När man äntligen fått höra den, garvar hon säkert ihjäl sej 5 minuter, den humorn, den humorn!
Nå, är denna vits bra, avgör själva:

"Det var två bagare och en smet".

kram
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0