pepparkakor och älskade geografiboken


kickass-snygga converse
Idag blev det tandläkare och know how och efter skolan så gick jag hem med emppu en bit o sedan kastade jag i mej en banan och gick ut på en promenix med hundarna. Sedan hoppade jag på bussen som faktiskt var i tid för en gångs skull, jag hittade en jättesöt halsduk och ett par vantar men de var allt. Sedan blev det gymmet, step&body o så salen en liten stund. Jag kom hem kl halv nio o så jag har bara pluggat geografi och varit i duschen sen dess, provet kommer gå jätteskit javet det för gfattar inte ett skit men jag kan ju ta om det sedan senare om de går riktigt åt röven. De va så j*vla kallt så man fryser ju ihjäl där ute, aja men nu ska jag belöna mej själv med glögg, pepparkakor och tv!
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0