Pissed off

Nu är jag irriterad! Det är så många saker som gått helt fel idag (lite bra också, men nu fokuserar jag mej på de dåliga)
Iallafall. Spanska läraren var hemma och skötte sin sjuka son. Det betyder vi träffar honom först på onsdag och dagen efter är det menat att vi ska ha prov, hur ska de gå till? Det var bara att traska tillbaka till matematiklektionen som jag inte förstod någonting av.
Sedan får jag veta att vi inte ska få ha ledigt imorgon sista lektionen utan idag istället. Fine, jag klagar inte på att få ha ledigt men jag skulle hellre ha haft lektion idag istället. Har ju planerat fullt program tills imorgon och nu vet jag inte om det går då jag ska sitta i skolbänken. Jag menar, läraren skulle ha kunnat säja lite mer i förväg. Jag har ingen nytta av denna lediga tid och de som bor långt från skolan får ju nu vänta i 1½ halvtimme... Min kompis hade gjort planer tills imorgon, hon skulle fara till stan och köpa böcker av någon men nu går de ju typ inte eftersom vi är ju inte lediga imorgon...jag tycker hon har rätt att få missa lektionen imorgon. Förlåt. Nu har jag svamlat om helt onödiga saker men nu har jag fått trycka ut det jag har att säja: GAAAH!

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0