1 oktober

Jag trodde aldrig jag skulle höra mej själv att säja det högt men bildkonst är faktiskt roligare än vad jag tänkt mej och tiden bara flyger iväg! Annars så hade jag fysik prov idag. Jag kan inte ännu riktigt säja hur det gick men jag blir nog godkänd tror jag. Jag vet inte vad jag gör om jag får underkänt, det har aldrig hänt. Nå, jag hoppas på det bästa. Jag tyckte först att nog är ju 1 ½ timme jättelång tid att skriva prov på men jag hann just och just denhär gången.
Snart ska jag fara på gym, möter upp jojjo där. Har inte varit sen i tisdags så det är dags igen. Jag ska försöka ta det lugnt dethär veckoslutet, eller lugnt och lugnt, ni fattar vad jag menar. Jag måste verkligen börja läsa på psykologi provet som vi har nästa tisdag. Det är ganska mycket med skolan nu men jag hoppas att ni förstår! :)

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0