En rolig kväll!

Hejsan! Nu ska jag berätta om min dag!
I skolan fick vi ju ut våra betyg och jag är väldigt nöjd med mina resultat. På geografi kände jag mej så dålig, hade jätteont i magen så jag tänkte nog nästan stiga upp och fara hem men som tur var gick det så småningom över. Efter skolan gick jag till musikinstitutet. Jag kom hem och bloggade (inlägget nedan) och for iväg och hämtade Sarah och så for vi till Amarillo. Vi åt jättegod mat och det kändes avslappnat och riktigt mysigt faktiskt! Tack alla :)
Själv hade jag inte med kameran, men sarah o jennifer hade med kameror så de kanske dyker upp iallafall.
Nu ska jag börja packa, har smått panik men jag hoppas jag får med allt jag behöver.

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0