En väldigt liten del av vad som hände förra torsdag

Okej, nu har jag laddat upp bilderna från skottland också på min egen dator.
På torsdag åkte vi iväg till tammerfors kl. 7.00. Sedan flög vi till edinburgh, vilket tog bara lite över 2h, snabbt! Det är 2 timmars skillnad mellan Finland och Skottland så vi flyttade våra klockor bakåt 2 timmar. Min fasters man kom och mötte upp oss på flygplatsen och förde oss till hotellet. Sedan kom min faster dit med barnvagnen och så gick hela släkten till henne. Det var bara en kort bit att gå så det gick jättebra. Jag fick äntligen se min lilla kusin, han var så liten o vägde nästan inget, jättegullig verkligen. På kvällen for vi kvinnor till Tesco's som är en helt vanlig mataffär och handlade. Sedan spenderade vi hela kvällen hemma hos min faster, hennes man och kusinen Ethan. Då vi kom tillbaka till hotellet var det nog bums i säng.




matlagning


en sliten emma efter en lång dag.




//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0