i have nothing to loose , right?


ja beställde proactiv igår efter många om och men , men ja kan verkligen säja som dom säjer i reklamen att ja har verkligen testat allt nej nu var de slut med dålig hy, ja vill ha bort domhär små monstren från mitt ansikte , ja hoppas verkligen att dehär funkar nu väntar ja bara på paketet , hey ett litet tips bara ni som också vill testa så de finns på emotion för ca.60 euro jag beställde mitt från proactivsolution.fi.
ps.kitet som ja beställde såg inte ut sådär ja visar en bild genast då ja får paketet.
/jojjo

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har testat det och för mig funkade det inte :( hoppas det funkar bättre för dej! :)

2010-10-25 @ 15:45:36
Postat av: jojjo

SV.oh va synd , ja ja hoppas verkligen att de funkar för mej!:)

2010-10-25 @ 17:41:00
URL: http://emppujojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0