Onsdag

Hejsan svejsan! På morgonen cyklade jag iväg till skolan med lillebror. Första gången jag cyklade till gymnasiet, har annars bara kört med min skoter. Kom mycket tidigare till skolan än vanligt eftersom jag o jojjo skulle skriva ut någo papper men vi fick det inte att funka. Vi hann inte ha vårt engelska föredrag eftersom lektionen tog slut. Jag är dels lättad men samtidigt är det lite synd för jag lade verkligen tid på att det skulle bli bra igår och nu känns det lite bortkastat! Okej, nu har jag lättat på trycket lite :)
Klockan 15.30 så ska jag fara på musik teori, ble ju en paus förra veckan men jag hoppas jag hänger med iallafall.




dagens bilder

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0