Shoppingen i Edinburgh

Jag tror detta är allt jag köpte i Edinburgh, kan hända jag har glömt något men dethär får lov att duga!


topshop


klänning


snygg brun väska med axelrem, jättebra!


en höstjacka (den är tunn)




"uggs" men det är märket bearpaw. Jag hoppas de håller, varma och mjuka var de inuti!
Klänningen, väskan, jackan o skorna köpte jag på samma ställe men jag minns inte vad butiken hette.


I ♥!


dessa 2 stickade från zara


blev lite bling bling också. Justerbara ringar älskar jag eftersom jag har svårt att hitta rätt storlek annars för jag har alltid mittemellan storlek. Örhängena och ringarna från new look.


aussie var så mycket billigare så jag passade på att köpa hem.


lite av godiset jag köpte. Jelly beans blev en storfavorit, så många olika smaker! tex. smöriga popcorn, strawberry daiquiri.

//emppu

Kommentarer
Postat av: becca

åh, det där aero e så J*vla gott!!! e de mint? :D

2010-10-25 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0