Svar, del 2

1. Vad har ni för planer efter gymnasiet? Vilket typ av yrke vill ni ha?

emppu:
just nu har jag ingen aning. Tidigare så funderade jag mellan gymnasiet och kosmetologlinjen. Så kanske kosmetolog.

jojjo: javet inte alls, då jag var liten ville jag bli delfintränare o en liten del av mej vill ju de ännu eller de är ju en stor stor dröm, eller så vill jag ha nått inom mode, typ stylist, makeupartist. Eller pilot eller flygvärdinna. Ja-a de finns så mycket jag kan ju inte bara välja ett!

2. varför började ni blogga? :)

emppu:
hmm... jag ville göra något gemensamt med jojjo eftersom hon förr hade så mycket träningar så vi hann inte umgås så mycket. Förr så bloggade vi ett tag på blogspot, men vi bytte nog snabbt till blogg.se

jojjo: ja eftersom ja hade så mycke träningar så var de väl.

3. favorit skor/accesoar/tröja och jacka? Bilder!

emppu:
Jag gillar converse och ballerinas men favoritskorna är kilklackarna men jag blir rusikigt lång i dem!



accessoar: armband! Älskar armband, har nog armband varenda dag.



tröja: jag vet inte. Men jag kan säja att jag älskar min svarta och vita spetsklänning eftersom jag fått så många fina minnen då jag har haft på mej dem så då jag ser på dem ibland så kommer jag ihåg det roliga!

jacka: absolut skinnpajen! Jag sökte länge efter den perfekta skinnjackan och tillslut hittade jag den. Den har fått hänga med massor, perfekt med puffärm!

jojjo: converse (vita och röda) och mina uggs(ugg australia), mina vagabondskor !

min svarta klocka o stora vita halsduk är väl nog favorit accessoarerna och ringar, de går ju inte att bara välja en.

jackan så blir väl nog min nya fårskinnsjacka som jag inte ens har hunnit använda.

tröja kan jag inte bestämma faktiskt.

4. 5 snabba

emppu:

mys/festa, inget fel med mys heller!
tv/dator
halsduk/mössa
t-shirt/långärmad, kan inte bestämma mej, beror på
halsband/ring

jojjo:

mys/festa
tv/dator
halsduk
/mössa
t-shirt/långärmad
halsband/ring

5. beskriv din stil med ett ord

emppu: ett ord? detsompassarmej, haha!

jojjo: enkel

6. favorit färg?

emppu:
grå, svart, puderrosa

jojjo: svart,grå,beige

7. favorit stället att åka till på hela jorden ?

emppu:
jag skulle vilja åka till Hawaii, de ser så otroligt fint ut där och så vill jag testa åka linbana!

jojjo: oj, då måste jag nog säja gran canaria på ett mysigt cafe i solen, oh va skönt dedär lät!

8. mat som ni inte kan leva utan?

emppu:
något gott kött och så choklad så klart!

jojjo: broiler och tomat!

Tack för alla frågor, hörrni! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0