Svar, del 1

1. Är ni systrar ?:D!

emppu:
nej, men vi har känt varann typ ända sedan vi var 4 år gamla eller någo likande.

jojjo: haha, ganska kul fråga men nej de är vi inte.

2. Vad skulle ni vilja vara för djur en dag om ni fick bestämma? :)

emppu:
för en dag skulle jag vilja vara en giraff.

jojjo: apa helt klart!

3. Favoritmat/dricka?

emppu:
favoritmat ingen aning, men jag tycker om pasta. Dricka: novelle plus och latte.



jojjo: tacopaj och vatten

4. Vad kostade uggsen? Är dom äkta?

jojjo:
ja dom är äkta, de kostade runt 280 euro, javet dyrt som bara den men dom håller så mycke längre.



5. Favoritstad?

emppu:
just nu, säjer jag Helsingfors!

jojjo: helsingfors tror jag faktiskt.

6. Pojkvän?

emppu:
nee, men man får ju alltid kolla eller hur?

jojjo: nej

7. Har ni husdjur ? Isåfall vad ?

emppu:
tyvärr inte eftersom min lillebror är allergisk men jag skulle jättegärna ha!

jojjo: jo två hundar bischon frise, bimbo och daisy. Två katter, en bondkatt och en sibirisk raskatt, molly och rusina





8. Vilken/ vilka bloggar läser ni varje dag ?

emppu:
jag har en lista på mina favoriter som jag nog kollar igenom nästan varenda dag. Men alla toppbloggers och gossips.se

jojjo: Om jag ska börja skriva upp alla som jag läser så tror jag de blir lika långt som bibeln men kissies, kenzas, blondinbella, loweo, colorelle, myblomqist, karnaah, lisaplace, jackandjil, ja de var en liten del av bloggar som jag läser nästan varje dag.

9. Skulle ni kunna tänka er att flytta? Isf, vart?

emppu:
beror på när, just nu så kanske det inte riktigt passar men senare vill jag gärna flytta utomlands! Till något engelska - spanska talande land.

jojjo: spanien, usa eller frankrike skulle smaka bra ett år eller två eller varför inte sverige.

10. Om ni var tvugna att sjunga inför hela eran skola, en valfri låt vad skulle ni välja för låt :D

emppu:
hmm...en låt som alla skulle vilja sjunga med i.

jojjo: hah, jag sjunger aldrig typ, jag har ingen aning.

Det här var första delen!


Kommentarer
Postat av: sarah

åh vad söt bild på molly & rusina! :)

2010-10-18 @ 20:30:16
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0