Oh I feel so good

Ska berätta lite om min dag. Först så hade jag bildkonst o sedan samling. Efteråt så var nästan hela vår klass ledig så jag, jennifer o sarah for till mamma mia. Jag o jennifer delade på en rullakebab o sarah åt en pizza. Sedan så gick vi lite runt om i smedsby "city" och så tillbaka till skolan på fysik och faktiskt, jag vet inte vad det berodde på, hölls jag vaken och tyckte det faktiskt var ganska intressant på fysik! Jag tyckte denna skoldag gick jättesnabbt.
Jag har haft 2 dagars gympaus så i heljen ska  jag nog försöka fara varje dag för det kan bli lite tight nästa vecka... men nu kurrar magen, ska äta lite makaronilåda och sedan slänger jag nog på Idol och äter choklad!

kram
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0