screw you


slutade skolan tidigt, skönt som bara den. Då jag skulle hämta nått att äta så ser jag en liten grå våt skakande kattunge på vår gård, jag måsta ju bara springa efter en handduk och rulla in den och sitta med den där ute en stund men stunden blev typ 2 timmar snabbt heh (jag kunde inte ta in den eftersom jag inte visste om den har loppor eller nån annan sjukdom för vi har två hundar och en innekatt så jag vill ju inte att nåt händer dem)sedan så vid piffi såg jag en lapp att katten hade varit försvunnen i 2 veckor o den va så mager o liten så vi ringde katthuset o dom kom o hämta den så nu är allt okej igen. Den e verkligen jättesöt o snäll som bara den, den slickade en i ansiktet och spann genast då man rörde den, en liten gråvit kattunge finns på katthuset så om ni är intresserade så ring dit, helt underbar liten kisse!
Annars efter hela kattgrejen så for jag till stan med mamma o kollade på skor och jag köpte nog ett par saker dock inte skor men jag kan visa imorgon. Sedan for jag till gymmet på zumba och nu har jag tagit en lång dusch så nu är de teatime and some tv, godnatt!
/jojjo


Kommentarer
Postat av: sarah

carrotface :D

2010-09-16 @ 06:17:45
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0