helsinki 8-10.4.2011

DAY ONE













vet ni hur kul de är att ta bilder i monki? de är apkul man ser hur många bilder av sej som helst jättekul!

turistbild.

trötta som bara den efter att ha stigit upp kl 4 på morgonen o inte sovit en blund på tåget.







ja de var verkligen hullut päivät/galna dagar i stockmann helt sjukt mycket människor!

emppu eats sushi!
DAY TWO





helt fantastiskt morgonmål!





sålänge emppu provade kläder så knäppte jag ett par bilder i H&M.

metrocake , den skruttigaste cheesecaken nånsin.







DAY THREE









bästa resan på länge med min gorgeous friend emppu, helt underbar de måste vi göra om i sommar eller i höst. God mat, många skratt och shopping så kan man väl beskriva denhär resan, wonderful. En bättre beskrivning på vår resa finns här och här som emppu har skrivit så läs där!
/jojjo

Kommentarer
Postat av: Celine

Coola bilder inne på Monki, jag tycker dom där omklädningsrummen är läskiga. Inredningen i affären också, höll nästan på att gå in i en spegel en gång bara för att jag trodde att det var kläder där också, hahha ;) Pussar och kramar!

2011-04-25 @ 12:22:34
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0