people change

Tumblr_li4uxh63wp1qbpwzeo1_500_large
fy vilken dag! Jag har haft en hemsk huvudvärk hela dagen och sjuk hals  så då jag kom hem från skolan tog jag två panadol och så for jag till gymmet på bodyattack och spinning o de hjälpte ju inte direkt så nu känner jag mej som en död fisk och så har ja en massa kvar att läsa till provet. Wää jag blir alltid sjuk tills något roligt händer och nått som ja har längtat till. Nej, jag ska inte bli sjuk. Ska dricka en massa vatten och honungste o vara frisk tills fredag så de så. De värker överallt och jag e så trött, vill bara krypa under täcket o sätta mitt sjuka huvud på alla underbara kuddar och sova. Men nu ska jag ta o läsa några sidor samhällslära och sedan gå o sova !
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0