Shoppingen från hesa


hårserum och hårinpackning från Kicks


2 ansiktsmasker som jag redan har hunnit testa, jag gillade båda! Cupcake luktar så chokladigt...nam + bodyscrub från lush


köpte några flaskor vitamin well, här hemma har jag inte hittat dem i butiken


mina fina nya löparbyxor med rosa detaljer som jag invigde idag, från stadium




en ganska så transparent vitt linne med väldigt fin rygg, kommer säkert passa fint med jeansshorts!


köpte ännu en likadant linne men svart, tyckte de var så snygga, båda är från monki

//emppu


Kommentarer
Postat av: mea

vitamin well finns ju t.ex på citymarket :-) bara så du vet.

2011-04-15 @ 16:05:43
URL: http://towalkintheseshoes.blogspot.com
Postat av: Anonym

hur myki kosta didä lush-produkterna? o varifrån e di?

2011-04-15 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0