Väckarklockan krånglade

Hej!
Igårkväll gick jag och lade mej redan kl. 23.30 men jag lagade väckarklockan att ringa tidigt så jag skulle hinna läsa på provet. På morgonen vacknar jag av att jag hör min lillebror, det betyder att jag försovt mej rejält, eller iallafall ganska mycket. De blev bara att slänga på mjukisbyxorna och sminket, som tur var så hade vi pyjamasdag i skolan, så det gjorde inte så mycket hur man var klädd och om man var lite rufsig i håret.
Lämnade och talade med Heidi en stund i skolan och sedan gick jag hem. For också till stan och köpte 2 böcker som jag behöver tills nästa period, sedan till gymmet.
Ska ta en dusch nu, mer inlägg kommer senare ikväll (om jag hinner) :)

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0