why oh why do I have to be so stupid ?


ganska chill dag i skolan men jag for lite tidigare från skolan för jag skulle till tandläkaren. Hatar tandläkare, de ser så skrämmande ut! Efteråt for jag hem o gick på promenix med doggisarna och kollade på lite tv. Sedan for jag och mamma till ishalllen för att kolla VATS(vasateamskaters) vårfest. Det tar ont i hjärtat då jag kollar på då alla skrinnar. Varför i helv*te slutade jag? Åh, jag e så dum, jag älskar ju dedär! Usch man blir på riktigt deppigt humör men vem vet, kanske jag går o testar någon dag hur de känns, får se. Vårfesten var jättefin och alla skrinnade verkligen jättebra! Nu sitter jag hemma hos mamma o dricker te med citrushonung och äter polly, yumyum!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0