happyface




på gympan var vi o spelade beachwolley, heh alltså jag e verkligen urusel på det men de va helt kul. Sedan kom jag hem , tog en promenix med mina söta doggisar bimbo o daisy och powernappade i en timme. Efteråt for jag till gymmet på bodystep och bodypump och jag träffade min boss på gymmet, så nu har jag jobb igen. Imorgon jobbar jag 15.30-18.00 och på torsdag samma rulle, wiiihuu happyface! (denhär dagen var grå o tråkig men så mittiallt blev den bra yeyey!) Nu har jag ätit gröt och kollat på 40 year old wirgin som kommer på svenne tv3 men nu e jag så trött så jag somnar framför tvn och jag ska befinna mej på sjukhuset kl 9 imorgon på blodprov, yes mysigt uff nee-e, gonatt!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0