Underbar helg





Hej, det är söndag redan!
Nåja, på fredag for jag, jojjo, sarah o mirjam till Tobbi. Trevligt folk, grillad mat, filosofering i skogen, konversationer i bastun, jättekul kväll helt enkelt. Satt för första gången i en traktor och fick se grisar. Bilder kommer så fort jag hinner! Igår så körde jag o jojjo till replot och umgicks med lotti och emma. Vi åt tortillas, cyklade till arken o åt glass och chillade. Då vi skulle köra hem fanns ingen gatubelysning på vissa ställen o de var kallt som f*n, men jag kom överlevandes hem. Denhär helgen har varit helt perfekt avslut på sommarlovet :)
Idag har jag städat i ett par timmar eftersom släkten kommer hit o vi ska fira pappa som fyllde i torsdags.

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0