I'm alive

Hejsan, har inte bloggat på de 2 senaste dagarna.... jag är chockad! Nåja, igår så träffade jag en vän i stan och vi pratade en lång stund. Sedan körde jag hem och tog en powernap, behövde verkligen ta igen lite av sömnbristen. Sedan på kvällen for jag o jojjo till stan och myste på bryggan, med ben&jerry's glass och en marabou polkachokladpaltta. Vi träffade nya människor och talade om allt möjligt. De var verkligen en vacker sommarnatt som slutade helt otippat! Jag förstår inte hur jag hamnade själv i en sådan situation men nu vet jag att jag kan ta hand om mej själv. Jag ska inte gå in på alla detaljer men jag kan bara säjja att det var en galen natt! Jag kom hem kl. 17 idag så det kanske säjer något. Jag känner mej så lättad, glad o lycklig. Nu ska jag fara ut och tvätta moppen, det behövs.



//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0