shitty day

Tumblr_lffoepyaj21qdpsx9o1_500_large
Heyhey Kim har gift sej ! Nu väntar jag bara tills the kardashians kim and kris wedding special kommer ut !
Idag har jag haft en bad day för jag har haft jävlig tandvärk hela natten och har inte sovit en endaste blund så jag var till hvc för att kolla upp de på morgonen och de var en inflammation i en tand så jag fick medicin och de ska väl nog bli bättre men de värker ännu. Skolfotograferingen gick inte heller bra och efter skolan fick jag ringa en ambulans åt en gammal kvinna eller tant eller va man ska kalla henne. Min lillebror har varit extra jobbig idag och vad annat har gått åt rumpan idag? Nåja jag var till gymmet på bodycombat som var helt full och Pia körde de nya programmet. Huh de känns svårt men man lär väl sej. Nu ska jag i duschen och sedan laga en smoothie och kolla på keeping up with the kardashians, ciao!
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0