6 december

Hej!
Igår så hade jag två timmar vanlig skola och sedan blev det körövning. Vi sjöng fyra sånger på självständighetsfesten/studentdimissionen. Fick sluta skolan pyttelite tidigare. Sedan på kvällen for jag på violinlektion och så kom S och sov över, synd bara att han var tvungen att fara rätt tidigt idag. Nu har jag gjort klart mina läxor, ätit pepparkakor och nu lyssnar jag på julmusik.
Ni har väl inte missat att Finland firar 94 år av självständighet idag? Jag tror jag tar lite för givet att vi är självständiga men jag kan verkligen uppskatta att jag bor i ett såhär bra land!
//emppu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har!:)

Ska vi följa varandra med bloglovin? Kram!

2011-12-06 @ 21:33:12
URL: http://eviiih.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0