Ny period

Besöket hos tandläkaren gick bra, ska fortsätta sova med min tandställning varannan natt. Kom försent då förstås till andra lektionen som var samhällslära. Det fanns inte så många platser att välja mellan, men nåja det är inte så farligt. Sedan blev det historia och musik. Efter skolan kom jag hem en stund och så förde mamma mej till gymmet, var i salen och tränade. Snabbt hem igen och jag hoppade i duschen, slängde i mej mat och cyklade iväg till Sarah där vi lagade vår spanska presentation vi kommer att ha imorgon på morgonsamlingen. Efter vi var klara for jag o sarah till gymnasiet o checkade in läget hur det gick med filmkvällen för lågstadiebarn som 2b hade ordnat. Ute regnade det o blåste jättehårt, inte så kul att cykla hem...
Godnatt
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0