ay ay ay ay

Tumblr_lfkgq3ndd61qbddyzo1_500_large

Tumblr_lfl79uhuqd1qealeno1_500_large

Tumblr_lflg9vwkog1qeeqaho1_500_large
denhär dagen har varit helt okej faktiskt men de var ju inte så roligt att gå hem o sedan tillbaka till skolan på mattestöd men jag behöver verkligen all hjälp jag kan få i matte för jag e så jävla dålig på matte. Försov mej 2 timmar idag också så jag missade engelska men de e väl inte så farligt. Efter mattestöd så tog jag bussen in till stan o gick igenom lite butiker o så for jag på step&body och hoppade runt i salen en stund också, nu har jag varit i en skön lång dusch och jag ska kolla på lite heroes o sedan läsa på kemi, godnatt!
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0