I see a window window window


Jag vill ha leo-ballerinas, har sett ett par i aleksi 13 men jag vill inte köpa dem nu då de är vinter men dom finns ju inte kvar på sommaren heller...
Väldigt tråkig dag har de varit o trög va den också, jag somnade nästan på engelska hörförståelsen o på kemi o nä alltså ingen bra dag för mej inte. Efter skolan for jag till gymmet på bodyattack o så var jag i salen en stund. Sedan kom jag hem o hoppade i duschen o började med stora högen med läxor. Har verkligen försökt göra matteläxan för en gångs skull(!!) men min idiothjärna vill inte sammarbeta så de for ju åt skogen. Imorgon har jag världens sämsta dag: fysik, kemi, matte och jumppa, alltså de låter ju superbra. Vi ska skrinna  på jumppan iaf så jag hoppas att vi inte spelar ishockey/rinkbandy va de nu kallas utan vi kan bara glida en timme eller två tack, o blä va jag e trött. Nu ska jag bara äta en jugurt o läsa lite elsas mode o gå o sova så sov gott!
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0