happykid


uh vilken skön dag, på morgonen for vi till kuntsi museum från bildkonst o de var faktiskt ganska chill. De var Viljo Rewell o Ola Kolehmainen (tror jag iallfall, rätta mej om jag har fel) o de va faktiskt ganska intressant. Sedan tillbaka till skolan på samling, engelska och hälso. Efteråt kom jag hem, åt snabbt, bytte om o for till gymmet o hängde i salen en stund före RPV med emppu. Nu har jag kommit hem o såg att de fanns en frappuchino kvar i kylskåpet, helt längst bak har de gömt sej för mej, uhlala nu ska jag dricka den o kolla på de nya avsnitten av 90210 och gossipgirl och alla andra serier som man har väntat på att ska komma på nätet. De har börjat komma igen efter nästan 2 månaders paus!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0