Sammanfattning

Godmorgon! Sovit länge, länge idag, skönt! Lite besviken eftersom förra inlägget skulle ha bordat kommit upp vid tolvslaget igår men det gjorde de inte....

År 2010, hur ska jag sammanfatta mitt år? Det gick snabbt. Jag gick ut grundskolan, lärde känna lite nya människor, prövade på saker som jag inte testat förr. Trots att de varit jobbigt, ledsamt och motgångar klarade jag mej riktigt bra. För att inte glömma alla fina stunder och massvis med skratt!
Jag försöker att inte ha några förväntningar inför 2011. Det som händer, händer och jag inte ska ångra mej så mycket. Mitt nyårslöfte är väl att minska på att äta så mycket sötsaker men att jag nog får äta om jag vill, men i mindre portioner, får se om jag lyckas.
Nu ska jag krypa tillbaka i sängen och läsa en bra bok :)

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0