Träffade på många i stan idag

Väckarklockan ringde på morgonen och jag tryckte på snooz-knappen flera gånger. Som tur är så har jag hål sista timmen på tisdagar så det betyder jag slutar ca. halv 14.
Angående sms:et jag fick igår, det stod att mina nya glasögon är klara och jag får hämta dem. De sa att de skulle ta åtminstone en vecka men jag fick dem mycket snabbare, bra service! Beställde också kontaktlinser, så dem får jag väl hämta om några dagar.
Träffade jojjo på stan och vi kollade runt lite. Förresten så hittade jag äntligen svarta vinterskor med bra botten, yey! Sedan träffade vi på Heidi och vi for till Gina tricot. En liten stund senare då jag o jojjo stod utanför klädaffären så ser vi en liten bekant prick komma gående över vägen och jo de är Sara. Jätteroligt att ses och få veta vad hon har haft för sej på sistone :)
Nu ska jag äta mat och kolla på Desperate Housewives.

kram
emppu

Kommentarer
Postat av: heidi

Jag å så sara, ja sa/ROPA hej ti henne men hon märk int nå ... :s

okejj, intresseklubben antecknar, ja veet (A)

2011-01-11 @ 18:28:27
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0