Hem från skärgården

Oh, vilken rolig dag jag har haft! Jag o lotti började med att fika lite och sedan cyklade vi till hopptornet. Där for vi o bada, för simma kan jag inte kalla det för haha! Låg på en flotte och snackade skit under solen. Efter ett tag bytte vi om och for och åt till Arken. Deras räksmörgås rekommenderas verkligen, nam nam. Sedan cyklade vi lite runt, for till deras bibliotek o hälsade på och sånt. Väl hemma hos lotti igen så chillade vi bara och sjöng i kapp med alla möjliga låtar. Helt perfekt kväll, nu känner jag mej taggad att börja arbeta igen. Jag kan faktiskt säja att jag saknat lite dedär med att jobba... Ska bara läsa lite först och sedan kommer jag att kunna sova jättebra inatt. Eftersom alltid efter jag har simmat så blir jag trött, nej nu ska jag sluta svamla. Kameran var med idag men bilder kommer upp så fort jag hinner!

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0