Leva livet

Hej, på lördag for jag o jojjo till petsmo till Jens villa på klassträff. Efter lite om och men så hittade vi nog dit. Det var roligt att se alla igen och förhoppningsvis kan precis alla i klassen komma nästa gång. Det känns verkligen inte som att det var över ett helt år sedan vi sågs sist! Vi spelade spel, grillade och umgicks bland annat. Kvällen innehöll precis allt, skratt, drama, dans m.m. Efter en otroligt rolig kväll kom jag hem 4-tiden och somnade genast. Efter några få timmar var det dags för mej att stiga upp på söndag och fara till arbetet. Jag mådde som jag förtjänade antar jag, men det var en himla rolig kväll.
Bilderna är simones.









//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0