Uh uh uh

Hejsan, jag har haft full rulle hela dagen idag! På jobbet var det lite lugnare än vanligt men jag var ändå trött när jag kom hem så jag tog en powernap. Sedan for jag o mamma till stan och jag hittade nästan genast presenten som jag sökt efter, verkligen jättefint. Nu hoppas jag bara att personen i fråga också tycker om den minst lika mycket som jag när jag såg det. Efteråt blev de en panini och glass, och så köpte jag födelsedagspresent åt kusinen Ethan. Vi for o besökte hos fammo&faffa och jag lekte med lillkusinen en stund. Sedan snabbt hem, byta kläder och till gymmet, skönt! Imorgon har jag kvällsshift men bloggar troligtvis sedan efter.



//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0