utlåst/mobilbloggar

Usch vad jag är klåpig! Just nu sitter jagg utanför dörren och väntar att nån snubbe kommer o låser upp dörren åt mej men han kommer inte förrän halv tre nångång så nu ska jag sitta här o göra ingenting i en timme, buu hur surt är inte de ? Plus att de kostar 20 ege att han låser upp dörren, wääh va onödigt att glömma nyckeln inne!! Kan de bara inte sluta regna så man skulle kunna dra till stan på kvällen!? Äh va bajsväder men de ha lovat fint soligt väder tills ikväll, vi hoppas hoppas att de blir sol eller att de inte skulle regna iaf då skulle jag vara happyhappy !! :) /jojjo

Kommentarer
Postat av: CEZZii

Är ditt smink djurtestat? Kolla listan över företag som testar sina produkter på djur i mitt senaste inlägg,( http://cezzii.blogg.se/2011/july/djurtestat-smink.html#comment )

DU KOMMER BLI FÖRVÅNAD!



Take care, love CEZZii ♥

2011-07-16 @ 16:13:25
URL: http://cezzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0