fight for fitness

Mina dagar har inte varit mycket mera än jobb och gym, de nästan allt. Idag jobbade jag flitigt på jobbet, så jag fick mycket gjort. Var riktigt effektiv, yes så ska jag fortsätta. Efter jobbet for jag till stan och träffade emppu o så for vi till wayne's på en icelatte. Sedan for jag hem o slängde alla kläder i tvättmaskin, hyi de e så varmt och svettigt men som tur e så e de ganska svalt på jobbet iaf. Sedan for jag via emppu och sedan drog vi till gymmet på bodycombat o huh hey va de var svettigt, så roligt. Sedan brummade jag hem o gick i duschen och nu har jag ätit äggmackor, namnam. Nu ska jag o sova snart. Livet e ganska kul just nu, jag trivs jättebra med mitt jobb och solen skiner och annars också så flyter allt bra, gonatt ! /jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0