oh shit it's monday tomorrow






mami fyllde år igår så jag hämtade rosor och bakade en kaka o såklart hade jag köpt en present också grattis mamma i efterskott! Utan mami skulle jag aldrig klara mej, hon e min klippa, jag älskar dej!! Hon hade varit o kollat på bon jovi konserten i helsingfors så hon hade varit till lush också o hämtat lite goodies, lemon flutter(nagelbandskräm, den bästa!) ansiktsmask, elle och fasthandkräm. Idag har jag inte gjort mycket annat än varit till gymmet på bodystep och bodycombat, de har varit en riktigt skön söndag. Nu ska jag äta gröt, gå i duschen och sedan gå o sova för jag ska till jobbet kl 8 imorgon, gonatt!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0