still happening




huh hej vilken dag! Jag vaknade nångång kl. 7 men jag orkade inte stiga upp då så jag sov en timme till o så började jag fixa mej och äta morgonmål och så drog ja till jobbet. Där stansade mej i fingret en gång och skärde mej på papper x antal ggr och fällde vattenflaskan på datorn så att de bara rann över hela bordet och alla viktiga papper, men jag hann rädda några iaf o de ser inte så farliga ut. Jag har druckit/ätit alldeles för mycket blåbärssoppa idag, usch va jag har sjuk mage(!!) Jag jobbade 7 timmar idag, uff va jag e trött! Helt slut i huvudet, jag orkar inte göra nått alls + att de regnar svinhårt där ute och de e jättekallt att köra moppe. Men nu ska jag hoppa i mina gymkläder och fara till wsc på bodycombat och bodyattack, yes nu måste man frysa röven av sej igen, this is not a good day..
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0