dream a little dream

Tumblr_lhptqgz0ge1qblcoyo1_400_large

Tumblr_l6wrny08zk1qa9o8bo1_500_large
so dash!
hui uppalele vilken dag, vid simpsiö var de kul, vi åkte stjärtlapp i slalombackarna o i hoppor o jag känner redan att min rumpa kommer ha en massa blåmärken men äh jag bryr int mej de va så jäkla kul!
Efter att jag kommit hem så bytte jag bara om för jag var helt genomblöt o så for jag till fammo o åt plättar, njom. Sedan hem o hoppade snabbt i gymkläderna, kom till gymmet 18.35 o step and body börjar kl 18.40 så huh va jag fick bråttom men jag hann! Så var jag på rpv också men nu känns de som att kroppen säjer nej för jag har så sjukt huvud o min mage e sjuk o så har jag lite stegring, blä !
Har haft en superduper dag o de e just de man ska då det är naisten päivä, hoppas ni kvinnor/tjejer har haft en bra dag!
NU: keeping up with the kardashians och stor kopp houngste + en smörgås.
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0