hold your head high and you will go far

Tumblr_lhoho2f7gx1qzgxeho1_500_large

Tumblr_l3xjqxmklf1qb2txi_large
jag vaknade kl 8 drog på mej kläderna o for på en promenix med daisy och bimbo sedan drog jag till gymmet med sarah och emppu på spinning och body. Mitt gymkort har gått av, alltså helt av på mitten så jag får väl fara till sports gym nån dag o hämta ett nytt, men jag fattar inte hur de har kunnat gå av för de har varit i gymväskan och då jag skulle checka om gymkortet är med på morgonen så hittade jag bara en bit men sedan andra biten också. Blev lite förbannad men okej nu drog jag ut på dehär hur långt som helst. Men nu har jag varit i duschen, ätit omelett och kollat på private practice, mitt hår verkar inte vilja sammarbeta idag så får se hur jag får nerplattat denhär hönsrumpan, ikväll ska de bli kul wiihi!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0