I follow, I follow you deep sea baby

Tumblr_le6rh8zksr1qd9753o1_500_large

Tumblr_lgb3t6hnr41qak673o1_500_large
Tjena tjena, förlåt för superseg bloggning men igår efter gymmet så hoppade jag bara i duschen och började kolla filmen eat pray love och den tog ju 2 och en halvtimme, så jag gick o sova först kl 1. Nu lider jag av sömnbrist och min hy och håret är åt rumpan. Igår var de en bajsdag o idag e de lite bättre, men ni fattar att jag har bara inte helt enkelt hunnit. Idag samma sak som alltid: från skolan hem o dammsuga , sedan till gymmet på step and body och RPV och sedan hem o så har jag hunnit äta och göra filmrescension på eat pray love som var apbra, jag rekomenderar den verkligen !
Äh va allt e stressigt just nu, jag känner att jag behöver en paus från allt precis allt. Vill bara hoppa på ett flyg o åka långt långt bort, jag behöver en pause knapp!
Nu: tvätta bort ansiktsmasken och sedan SOVA!
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0