I really don't know what to say

Åh, det har redan hunnit bli kväll, vart har denhär dagen tagit vägen!?
Vanlig skoldag plus kemiprov. Jag har ingen aning om vad jag får i det, konstigt nog kan jag inte säja om de gick bra eller dåligt... Nåja, är väldigt nöjd över mitt biologiprov. Kanske jag skulle kunna skriva biologi i studentskrivningarna? Måste fundera på saken :) Sedan blev det musikteori, lite saknat(!) eftersom vi inte hade någon förra veckan. Kom hem och såg mamma hade köpt hem underbar grön sallad så jag gjorde mycket broilersallad. For också till gymmet ikväll, vilket jag annars inte brukar/ hinner göra, väldigt skönt. Jag har just varit i duschen och nu ska jag dricka massor.



//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0