When you think you're not enough

Hej! På kemi idag utförde vi experiment, som tur är så har jag två duktiga medhjälpare heidi och emma som förstår sej på sånahär saker då jag själv hänger knappt med, men som tur är så fick jag väldigt bra i förhöret! Sedan kom jag hem en halvtimme och for sedan på jobb. Nu har jag lite ont magen, hoppas de går om.

Frågade i skolan häromdagen av mina vänner om jag skulle måsta börja bete mej lite bättre i skolan, alltså "dämpa" mitt riktiga jag. Jag kan vara väldigt blyg i vissa situationer men också väldigt pratglad och högljudd om jag vill. Jag gillar att prata med mina händer och demonstrera vilket kan se väldigt konstigt ut om någon ser på, hah! De svarade att då skulle de genast bli mycket tråkigare och det skulle inte hända lika mycket då. Lärde mej att jag inte ska behöva dämpa mej inför andra människor, tvärtom kanske börja visa mer av min personlighet. Varför låtsas om att vara någonting du inte är?



//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0