after all this I still think that the world is a beatiful place

Door_large
idag vaknade jag helt vanlig tid som alltid halv åtta o fixade mej o så var jag färdig kl kvart över åtta så jag tänkte att jag har inget annat att göra så vaför inte vila på sängen en stund. Så jag gjorde de o gissa vad som hände? Jo jag sov tills klockan var kvart före tio för jag hade glömt att sätta på alarm, att man lyckas. Annars gick filosofiprovet åt skogen och moddetimmen gick så segt att man skulle ha hunnit till asien 15 ggr. Efter skolan så for jag hem, ut med doggisarna och hängde framför tv:n en stund. Sedan drog jag till gymmet på step and body och rpv. På rpv var de så varmt i salen så att speglarna immade, de var som i en bastu. Ah jag måste bara säja att jag älskar gymmet, helt fantastiskt men nu måste jag tvätta tänderna o sedan o sova, gonatt !
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0