Damn!

Denna morgon började med att min cykel hade punktering i framhjulet och ingen luft. Det var bara snabbt att söka reda på mammas cykel och trampa iväg till skolan. Första lektionen skulle vi skriva modersmåls essä, gick väldigt trögt för mej så jag är ännu inte klar, jag hoppas jag får det klart imorgon! Det var en ganska så lugn dag i skolan eftersom det är så många lärare som är på klassresa. Jag gick även och pratade med studiehandledaren om vilka ämnen jag ska läsa nästa höst, det är svårt att veta om jag vill/orkar skriva studenten i vissa ämnen. Sista timmen räknade vi en massa matematikuppgifter, som tur så fick jag hjälp av Emma :) Hade även "prov" i musikteori.


scotland

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0