Fika med kusinen

Hej! Idag har varit en ganska händelserik dag faktiskt. I skolan så talade vi om narkotika, så kom åttorna på besök och sedan så diskuterade vi klassresan vi ska fara på nästa år. Efter skolan for jag till stan och mötte upp min kusin Erika över en ice latte på wayne's. Vi satt bara där och pratade om allt möjligt, skönt, och plötsligt var klockan jättemycket. Men tack för fikan, de var kul ♥
Efter vi hade skiljts åt gick jag till lady line och prövade på något nytt, nämligen body balance. Det var ganska så annorlunda med än vad jag är van med men jag är glad över omväxlingen. Man kan ju välja precis vad man vill göra, så pröva något nytt för en gångs skull och fastna inte alltid i dina rutiner!


min snygga kusin :)

kram
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0